יום א', כט’ בכסלו תשע”ח
    דף הבית  |  יצירת קשר  
שחקן חדש בתחום המוצרים ללא גלוטן: חברת "גורי" שמשיקה את GFREE - מותג חדש שיאחד תחתיו מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן, באיכות גבוהה, בטעם משובח ובמחירים אטרקטיבים
תגיות: GFREE, ללא גלוטן, גורי

בשנים האחרונות המוצרים בלי גלוטן מבוקשים ולא רק לחולי צליאק. זהו טרנד בריאותי-אופנתי עולמי. וכיוון שכך, חייבים לתת מענה לחלק גדול מהאוכלוסייה שצורך מוצרים אלה. הצורכים המובהים הם קודם כל חולי הצליאק אשר אינם יכולים לעכל את הגלוטן כלל, כמו גם הרגישים ובנוסף אלהים אלו הנמנעים כחלק משמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. לפי הערכות בשוק, כל אלה יחדיו מהווים כ - 5% מכלל האוכלוסייה בישראל. בארה"ב אחוז אף גבוה יותר. כתוצאה מכך ובעקבות מגמת הבריאות ההולכת וגדלה, קטגורית המוצרים ללא הגלוטן נמצאת בצמיחה מתמדת בעולם וגם בישראל. לפי הערכות, שוק המוצרים ללא גלוטן בעולם גלגל ב 2015- כ 4.63- מיליארד$, וצפוי להגיע בשנת 2021 ל 7.27- מיליארד$. בארה"ב מהווה השוק כ - 1.77 מיליארד $ ובגידול של 59% משנת .2009 בגרמניה מהווה השוק 0.43 מיליארד $ ובגידול של 54% משנת 2009. מוצרי GFREE ועודד גורי מנכ"ל גורי שוק בצמיחה מתמדת בישראל גם בישראל שוק המוצרים ללא גלוטן נמצא בעליה מתמדת. השוק מציג גידול של כ- 32 מיליון ₪ תוך שנתיים, ונעמד ב - 2015 על כ- 90 מיליון ₪ (כ 22- מיליון$). לפי נתוני סטורנקסט, שוק המוצרים ללא גלוטן מציג גידול של מעל 20% מידי שנה. 4 סגמנטים מהווים מעל 50% מהקטגוריה והם: דגנים, לחמים, מאפים, פסטה/אטריות וחטיפים. מוצרי המזון הקפוא מהווים כ-35% מהקטגוריה. לאור העובדה כי מדובר בשוק בצמיחה מתמדת שהביקוש אליו גדל, החליטה חברת גורי להיכנס לתחום ומשיקה את GFREE, מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים בשוק. המותג GFREE, יכלול מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים ו חטיפים נטולי גלוטן. חברת גורי השקיעה במהלך כ1.5 מיליון ש"ח עודד גורי מנכ"ל גורי: "מותג GFREE הוא תוצר של תהליך פיתוח וייצור שיצא לדרך לאחר שזיהינו את הצורך ההולך והגובר למוצרי מזון נטולי גלוטן, טעימים ואיכותיים – במחיר משתלם ובמגוון רחב. אמנם מגוון המוצרים נטולי הגלוטן גדל בשנים האחרונות בצורה משמעותית, אך עדיין הקטגוריה כולה סובלת ממבחר מצומצם. המותג שפיתחנו,GFREE , יאחד תחתיו מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים למחירים כיום בשוק. כל המוצרים בסדרה עברו סקרי איכות ומבחני טעם רבים מתוך מטרה לשנות את התפיסה ש המוצרים ללא גלוטן הם פחות טעימים, ממוצרים מקבילים. הצפי שלנו לשנת2017 לחלוש על נתח שוק של כ- 30% ". GFREE יציע בשלב הראשון מוצרים כגון לחם פרוס, לחמניות, פיצה, פירורי לחם, פסטות, עוגיות ותערובות, כגון: תערובות להכנת לחם, עוגות, מאפינס, פנקייק ועוד. בנוסף לסדרת GFREE תשיק החברה גם את המותג הברזילאיROOT TO GO אשר יציע סדרה של חטיפי צ'יפס בריאים על בסיס ירקות שורש ברזילאים. מיני עוגיות והילה אלפרט שהכינה ארוחת גורמה ללא גלוטן עם מוצרי GFREE בין המוצרים שייצאו בשלב הראשון לשוק: · לחם פרוס לבן – 500 גר', מחיר מומלץ לצרכן : 13.90 ₪ · לחמניות – לחמניות סנדוויץ' (250 גר'), לחמניות המבורגר (360 גר'), באגט (360 גר'), מחיר מומלץ לצרכן 12.90 ₪ o הלחם והלחמניות ללא לקטוז וקזאין וללא צבעי מאכל · פירורי לחם ללא לקטוז וקזאין וללא צבעי מאכל – 200 גר', מחיר מומלץ לצרכן :14.90 ₪ · קמחים ותערובות – תערובת להכנת לחם ולחמניות (500 גר'), תערובת מאפינס שוקולד (480 גר'), תערובת מאפינס וניל (480 גר'), תערובת להכנת פנקייק (400 גר'), תערובת להכנת עוגיות (400 גר'), מחיר מומלץ לצרכן : 16.90 ש"ח o ללא לקטוז וקזאין, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל · פיצה מרגריטה – 400 גר', מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪ · עוגיות – עוגיות מזרחיות, עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות סבתא, עוגיות מרוקאיות – 200 גר', מחיר מומלץ לצרכן : 17.90 ₪ o ללא לקטוז, ללא ביצה וללא שומן טראנס · ROOTS TO GO - סדרת חטיפי צ'יפס על בסיס ירקות – צ'יפס ירקות שורש (45 גר'), צ'יפס מקלות ירקות שורש (70 גר'), צ'יפס שורש טארו (45 גר'), צ'יפס בטטה (45 גר'), מחיר מומלץ לצרכן : 7.90 ₪ על גורי גורי בע"מ (חברה משפחתית) הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה. בין המותגים המובילים שהחברה מפיצה ומשווקת: מוצרי היגיינת הפה של GSK הכוללים את סנסודין, פורודונטקס, אקווה פרש וקורגה, , אוליביה, הרדוף, חמצוצים, ריינולדס, , סוד, פרסיל סומאט, סטייל ארומתרפי ועוד.